.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاطرات حضور ناصر حجازی در نساجی+ تصاوير

در اوج فعاليتهاي تيم فوتبال نساجي قائمشهر ،مرحوم ناصر حجازي در مرداد 1385 سرمربي اين تيم شد. مطالب زير خاطرات رضا نادری، فعال رسانه اي ورزشي بهمراه عكس به نقل از سايت محلي قائم خبر درج مي گردد.

مسئولان تیم نساجی با ناصر حجازی مربی نام آشنای فوتبال کشور وارد مذاکره شدند و توانستند نظر حجازی را برای هدایت یکساله نساجی در رقابتهای دسته اول فوتبال کشور جلب کنند.بالاخره پس از کش و قوس های فراوان ، در ۲۶ مرداد ۱۳۸۵ ،تمرینات آماده سازی تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور ناصر حجازی سرمربی این تیم در زمین اختصاصی باشگاه نساجی در قائم شهر برگزار شد.ناصر حجازی در جمع مسئولان و بازیکنان نساجی مازندران گفت: با شرایط موجود و بضاعت فعلی باشگاه نخستین هدف ما درسالجاری قرارگرفتن درجمع چهار تیم بالای جدول است.

 

hejazi-seri2 (1)

hejazi-seri2 (2)

hejazi-seri2 (3)

hejazi-seri2 (4)

hejazi-seri2 (5)

hejazi-seri2 (6)

hejazi-seri2 (7)

hejazi-seri2 (8)حجازى‌ پیرامون‌ بازى‌ فینال‌ جام‌ یاقوت‌ سبز میان‌ نساجى‌ و ذوب‌آهن‌ گفت: بازیکنان‌ نساجى‌ خیلى‌ خوب‌ و پرتلاش‌ ظاهر شدند و باید به‌ آنها و مردم‌ قائمشهر که‌ از این‌ تیم‌ حمایت‌ مى‌کنند خسته‌ نباشید بگویم. البته‌ هیچ‌ کس‌ انتظار نداشت‌ نساجى‌ تیم‌ لیگ‌ برترى‌ و حرفه‌اى‌ ذوب‌آهن‌ را شکست‌ بدهد اما باید بدانید نساجى‌ مقابل‌ ذوب‌آهن‌ عقب‌نشینى‌ نکرد و اگر گل‌ خورد و باخت‌ به‌ خاطر تجربه‌ کمتر بود و این‌ تیم‌ با گذشت‌ زمان‌ بهتر مى‌شود.(نقل از روز نامه خبر ورزشی ۱۱ / ۶ / ۸۵)hejazi-seri2 (13)hejazi-seri2 (9)

hejazi-seri2 (10)

hejazi-seri2 (11)

hejazi-seri2 (12)سرمربى نساجى قائمشهر که تیمش در آبادان ، صنعت نفت را متوقف ساخت درباره این مسابقه مى گوید: جوانان ما بزرگى کردند و تیم مدعى نفت آبادان را در در گرمای ۵۰ درجه  متوقف ساختند.

حجازى با اشاره به اینکه در بازیهاى خانگى راحت تر نتیجه مى گیرد ادامه مى دهد: در قائمشهر تیم هاى همه گروه ها روز راحتى نخواهند داشت زیرا از یک سو هواداران پرنشاط در ورزشگاه وطنى حاضر مى شوند و از سوى دیگر بازیکنان در این زمین دستورات تاکتیکى را به راحتى انجام مى دهند.حجازى درباره کار در قائمشهر مى گوید: براى مردم خونگرم این خطه خدمت کردن افتخار است.(نقل از روز نامه ایران ورزشی ۲۳ / ۶ / ۸۵)

hejazi-seri2 (14)در هفته دوم رقابت های لیگ آزادگان ، نساجی در زمین شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم صنایع اراکی بود که منصور پورحیدری هدایت آن را به عهده داشت.در آن روز بیشتر نگاه‌ها در ورزشگاه شهید وطنی به جای اینکه به زمین بازی معطوف باشد به این دو مربی دوخته شده بود.

نساجی توانست در آن بازی با نتیجه ۲ بر یک صنایع اراک را شکست دهد.شاید بتوان گفت شناخت خوب پورحیدری از تفکرات خاص حجازی تنها دلیلی باشد که باعث شد صنایع اراک فقط دو بار دروازه‌اش باز شود.نساجی توسط نادعلی و قاسم‌زاده در دقایق ۲۵ و ۳۵ به گل رسید برای تیم صنایع هم پاک‌نیت در دقیقه ۴۵ گلزنی کرد.

حجازی در مصاحبه ای بعد از بازی ، در خصوص رویارویی با پورحیدری گفت: اگر این موضوع حساس بود شب قبل از بازی به اردوی صنایع اراک نمی‌رفتم.من حتی شب را در کنار بازیکنان این تیم و منصور پورحیدری سپری کردم.ما دوستان قدیمی هستیم و به هیچ عنوان اهل کری خواندن نیستیم.

hejazi-seri2 (15)نساجی در ابتدای فصل نتایج خوبی میگرفت، تیم های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان که مدعیان اصلی در گروه نساجی بودند را در زمین خودشان با نتیجه یک بر یک متوقف کرد.در حالى که مشکلات مالى نساجى به اوج خود رسیده و هنوز نتوانسته به تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کند ناصرحجازى از ماندن خود در این باشگاه مى گوید. وى در محفلى خصوصى به تمجید از هواداران نساجى پرداخت و گفت: من در این فوتبال به خیلى از خواسته هایم نرسیدم ولى اگر به نساجى نمى آمدم همیشه حسرت مى خوردم چرا که تماشاگرانى دارد که استقلال را به یاد من مى اندازد. وى ادامه مى دهد: نساجى رنگ پیراهنش آبى نیست ولى تماشاگرانش آنقدر این تیم را دوست دارند که به مانند طرفداران استقلال هستند. انگار که در قائمشهر، استقلال و پرسپولیس نداریم. مردم عاشق نساجى هستند.

حجازى در قائمشهر در حال طى کردن روزهایى است که برایش دردسر به همراه ندارد! او راحت سر تمرین مى رود، تمرین مى دهد و به خانه باز مى گردد ولى از این ناراحت است که معضلات مالى هنوز حل و فصل نشده اند. اگر این اتفاق بیفتد ناصرحجازى تا سال ها در قائمشهر مى ماند. او این را مى گوید و بعد لیوان چاى را سر مى کشد.(نقل از روز نامه ایران ورزشی ۲۸ / ۸ / ۸۵)hejazi-seri2 (16)۱۴امتیاز در ۱۰ بازى. این آمارى است که ناصر حجازى با نساجى گرفته و اتفاقاً آن را بد نمى داند. اوضاع درهم نساجى در این فصل موجب شده تا این تیم على رغم برخوردارى از بازیکنان سرشناس مازندرانى فعلاً در جایگاه پنجم جدول رده بندى بیشتر و نیم فصل را به پایان برساند. ناصر حجازى که حتى اگر بودجه نساجى تأمین مى شد قول صعود مى داد از نتیجه اى که گرفته اعلام رضایت مى کند.شاید در این نیم فصل تنها نقطه روشن نساجى این باشد که حتى از یک بازیکن غیربومى سود نبرده و تمام بازیکنانى که در اختیارش هستند مازندرانى اند. نساجى چى ها کاملاً بومى به زندگى ادامه داده اند.hejazi-seri2 (17)

هنوز هم تشویق های بی امان هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر طنین انداز است
hejazi-seri2 (18)

hejazi-seri2 (19)

تهیه کننده: رضا نادری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسين 19 مرداد 1392
دست شما درد نكنه كلي لذت بردم
نا شناس 20 مرداد 1392
روحش شاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.